Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Ένα μπουκάλι σαμπουάν παρακαλώ! Και γρήγορα!

Οι φαεινές ιδέες έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις. Ιδιαίτερα τον Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες και βολοδέρνεις όλη μέρα ψάχνοντας με τι να ασχοληθείς. Καμιά φορά αφορμή μπορεί να είναι κάποιο άρθρο, το οποίο, για άγνωστους λόγους, βρίσκεις ενδιαφέρον.

Για παράδειγμα, στις 13/8 διάβασα ένα άρθρο στην Guardian που αναφερόταν στο κίνημα no-poo. Νο-poo σημαίνει no shampoo ήτοι "καθόλου σαμπουάν". Οι φανατικοί οπαδοί αυτού του κινήματος έχουν πάψει να χρησιμοποιούν σαμπουάν και δηλώνουν κατενθουσιασμένοι από τα αποτελέσματα. Η δημοσιογράφος -την οποία παρακολουθώ εδώ και χρόνια κι εμπιστεύομαι- δεν ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένη με την ιδέα. Έλα όμως που στα σχόλια των αναγνωστών υπήρχε μια έντονη τάση υπεράσπισης του κινήματος no-poo!

Μωρέ λες, σκέφτηκα. Όλοι οι no-pooers δήλωναν υπερ-κατενθουσιασμένοι με την κατάσταση των ...άλουστων μαλλιών τους. Παρασύρθηκα. Ήταν και 13 Αυγούστου με καύσωνα. Πείστηκα. Στο ημερολόγιο μου σημείωσα: "Ένα μήνας no-poo. 13/8-13/9. Αρχίζουμε σήμερα.". Η πρώτη μέρα πέρασε εύκολα. Η δεύτερη (14/8) όχι δύσκολα, τα ξέβγαλα με νερό. Στις 15/8 άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα σημάδια απλησιάς, αλλά λίγο, τόσο ώστε να κάνω τα στραβά μάτια. Τα ξέβγαλα με νερό. Στις 16/8 τα ξέβγαλα πάλι με νερό, αρκετό νερό, πολύ νερό, μπας και φύγει η επίμονη λιπαρότητα του τριχωτού. Υπομονή, σκέφτηκα, ίσως αυτορρυθμιστεί ...η λίγδα. Χθες 17/8, ο σύντροφος άρχισε να μιλά για "τζίβα" κι εγώ άρχισα να ξίνομαι έντονα. Τη νύχτα δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Ξινόμουν συνέχεια κι είχα τη δυσάρεστη αίσθηση ότι μια αποικία εντόμων είχε φωλιάσει στο κεφάλι μου.

Το πρωί της 18ης Αυγούστου σηκώθηκα, έκανα μπάνιο ΚΑΙ λούστηκα. ΜΕ σαμπουάν.


8 σχόλια:

  1. Πάντως από την πλήρη απλυσιά υπάρχει και η εναλλακτική του πράσινου σαπουνιού. Όχι μόνο για τα μαλλιά αλλά και το σώμα :)

    Επίσης no-poo σημαίνει όχι χέσιμο κανονικά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. lol ! :-))) Αυτό σκέφτηκα κι εγώ στην αρχή αλλά μετά είπα wtf,δεν είναι δυνατόν!

      Δεν έχω δοκιμάσει πράσινο σαπούνι είναι η αλήθεια. Βασικά δεν έχω κάνα πρόβλημα με τα μαλλιά απλά θα μου άρεσαν αν φαίνονται πιο υγιή.

      Διαγραφή
    2. Το πράσινο σαπούνι είναι πολύ καλό. Εμένα μου αρέσει και η αίσθηση του στο δέρμα μου και το γεγονός πως έχει λιγότερα χημικά από τα σαμπουάν και τα αφρόλουτρα. Δεν χάνεις να κάνεις μια δοκιμή.

      Διαγραφή
    3. Ξέρω πολλούς που το χρησιμοποιούν και δεν το αλλάζουν με τίποτα. Θα το δοκιμάσω σε κάποια φάση, πρώτα αντί αφρόλουτρου

      Διαγραφή
  2. Aν πήρες καινούργιο ημερολόγιο να καταγράψεις τον μήνα no-poo μάλλον θα πρεπει να το γυρίσεις πίσω ως αμεταχείριστο...χιχι..

    Πολύ γέλασα με την περιγραφή της ΄΄απλησιάς΄΄. Εντάξει νομίζω πως τώρα τον Αύγουστο που είναι παχές οι μύγες όπως λες, και που ο καθένας σκέφτεται ότι του κατέβει γεννιούνται τέτοιες ιδέες..
    Δεν μπορεί να υπάρξει εφαρμογή εκτός αν κάποιος αρχίσει να μένει στο δρόμο ως άστεγος, που και οι άστεγοι ακόμα πάνε σε κάποιους ξενώνες και πλένονται.
    Just forget it!!!

    Το πράσινο σαπούνι είναι ένα θέμα κι αυτό. Εμένα η γιαγιά μου λουζόταν πάντα με πράσινο σαπούνι. Μακρύ μαλλί μέχρι την μέση που το έκανε κότσο.Μαλλί γυαλιστερό χωρίς μαλακτική. Μια φορά δοκίμασα να λουστώ και έγιναν τζίβα τα μαλλιά μου. Εχουμε μάθει με τα σαμπουάν και θέλει μια περίοδο προσαρμογής φαντάζομαι.

    Αν ξαναδιαβάσεις κάτι άλλο ενδιαφέρον και θελήσεις να το δοκιμάσεις πάνω σου... μην διστάσεις να το μοιραστείς μαζί μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάριον
      το τι μπούρδα έχει καταγραφεί σε αυτό το ημερολόγιο....Να'χε μιλιά να έδινε κανονικά!!!! :-)

      Θυμάμαι, γιαγιάδες και παππούδες μόνο με πράσινο σαπούνι πλένονταν. Τα τελευταία χρόνια ακούω πολλούς φίλους και γνωστούς που λένε ότι το χρησιμοποιούν.

      Τότε βέβαια, θυμάμαι ότι πλένονταν μια φορά την εβδομάδα, Σάββατο εννοείται.

      Διαγραφή
  3. χα χα χα χα, με έκανες και γέλασα τόσο πολύ!!!! χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την τελευταία μέρα ήταν κάπως για γέλια η κατάσταση, ο άλλος να να γελά με τη "τζίβα" κι εγώ να επιμένω ότι τα μαλλιά μου ήταν υπέροχα. Ούτε τα δάχτυλα δεν περνούσαν ενδιάμεσα!!!

      Διαγραφή