Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Αχ, γιατί μαρή Ζέγκα! Γιατί;;;

Ο δεύτερος κύκλος της σειράς Bron/Broen/The Bridge/Η Γέφυρα είναι ό,τι πιο συγκλονιστικό έχω δει ποτέ σε σειρά. Το τέλος αυτής της περιόδου ήταν μια γνήσια αρχαία τραγωδία.



Η Σουηδή Saga (Ζέγκα) είναι μοναδική στο είδος της. Προβληματική, μοναχική, δυσπροσάρμοστη αλλά εκπληκτική αστυνομικός. Ο μόνος που καταφέρνει να την πλησιάσει είναι ο Δανός συνάδελφος της ο Μάρτιν.





Τους αρέσει που συνεργάζονται μαζί, ο ένας δέχεται τις ιδιοτροπίες του άλλου. Υπάρχει καλή χημεία και μια ωραία φιλία μοιάζει να ανθίζει. Η ίδια η Ζέγκα παραδέχεται ότι ο Μάρτιν ίσως είναι ο μοναδικός φίλος που απέκτησε ποτέ.







Τότε, γιατί Ζέγκα έκανες αυτό που έκανες στο τέλος του δεύτερου κύκλου, αφήνοντας με με μια πικρή γεύση, μια λύπη, εν τούτοις να σε συμπαθώ ακόμα περισσότερο!
Τι κατάλαβες που έμεινες μόνη;



Το χειρότερο είναι ότι οι φανατικοί της σειράς πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του 2015 για τη συνέχεια!


7 σχόλια:

  1. Μέχρι το τέλος του 2015; Γιατί μου το είπες αυτό; Καλύτερη η άγνοια ορισμένες φορές.
    ΥΓ Είδες το FARGO ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νότα, και δεν είπα το χειρότερο: Ότι οι σεναριογράφοι σκέφτονται να συνεχίσουν τη σειρά χωρίς τον Μάρτιν!!!! Αίσχος!!!

      Δεν το έχω δει ακόμα, το έχω κατεβασμένο (πάει για φθινόπωρο). Παίζει κι ένας ηθοποιός που συμπαθώ πολύ, ο Μάρτιν Φρήμαν

      Διαγραφή
  2. Ο Μάρτιν Φρήμαν είναι εκπληκτικός σε αυτή την σειρά!
    Ε, όχι χωρίς τον Μάρτιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Crispy μόλις σήμερα ανακάλυψα αυτό το blog (????) και είμαι αδικαιολόγητη. Γιατί δεν το είχα δει πιο μπροστά, άγνωστο! Θα επανορθώσω!
    Τώρα για το Bron/Broen (που επίσης ανακάλυψα εδώ), το δείχνει στη τηλεόραση, και αν ναι σε πιο κανάλι; Εγώ βλέπω το The Bridge στο FOX, που απ' ότι κατάλαβα στηρίζεται στο Bron/Broen. Αναρωτιέμαι πόσο πιστοί έμειναν οι Αμερικάνοι στην αρχική σειρά ή αν άρχισαν τις γνωστές τους βλακείες!!
    Το The Bridge ξεκίνησε να προβάλλεται το χειμώνα, πολλά υποσχόμενο αλλά στη συνέχεια με απογοήτευσε αρκετά, παρόλο που ξεκίνησα να βλέπω και τον δεύτερο κύκλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δανεζο-σουηδικό είναι απίστευτα δυνατό. Συγκλονιστικό θα έλεγα! Η καλύτερη σειρά που έχω δει εδώ και καιρό!
      Το αμερικάνικο δεν το έχω δει αλλά δεν εμπιστεύομαι τους Αμερικανούς όταν αντιγράφουν ευρωπαϊκές σειρές. Άσε που δεν πολυεμπιστεύομαι ούτε την Κρούγκερ στον αντίστοιχο ρόλο της Ζέγκα. Αν μπορείς βρες οπωσδήποτε την αυθεντική σειρά σε site για κατέβασμα σειρών.

      Διαγραφή
  4. Δώσε μου τη διεύθυνση ενός site για να βρω τη σειρά (μαζί με τους υπότιτλους αν υπάρχουν). Δεν κατεβάζω συνήθως τίποτα από το internet, δεν μου αρέσει να τα βλέπω στην οθόνη του υπολογιστή. Καθώς η δουλειά μου είναι συνήθως μπροστά σε μια οθόνη, δεν ευχαριστιέμαι τη σειρά ή την ταινία που θα δω. Συνήθως περιμένω να τα δείξει κάποιο κανάλι, αλλά τη συγκεκριμένη σειρά αμφιβάλω αν θα την αγοράσουν, τώρα που δεν υπάρχει πια και ΕΤ1!
    Αγόρασα επιτέλους το καλώδιο που συνδέει το laptop με την τηλεόραση και ήρθε η ώρα να το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, από το DDL το είχαμε κατεβάσει αλλά δες μήπως μπορείς να το δεις από το gamato σε streaming.
      Θα περιμένουμε πάαααααααρα πολύ για να δούμε σειρά της προκοπής από την ΝΕΡΙΤ!!

      Διαγραφή